5 Simple Statements About موکت Explained

Wiki Article

این نوع موکت ها به دلیل دوام و استحکام بالا، برای اکثر فضاها، از اتاق نشیمن گرفته تا اتاق کار و فضاهای پرترددی مثل هتل و نمایشگاه مناسب هستند. به خصوص که یکی از مزایای مهم این نوع موکت ها تمیز کردن بسیار آسان آن است. چون ساختار آن به گونه‌ای است که مایعات یا آلودگی ها به داخل موکت رسوخ نمی کند و بنابراین راحت‌تر هم تمیز می‌شود.

پالاز، بزرگترین تولید کننده انواع موکت تافتینگ کات و لوپ، و تنها تولید کننده سیستم کف های هیبریدی، دنیایی متفاوت از انواع پوشش های مدرن و کلاسیک فضاهای مختلف را در دسترس شما قرار می دهد.

اولین نفر باشید که نقد و بررسی ارسال میکنید... “پالاز موکت الماس” لغو پاسخ

موکِت طرح چمن معمولا در برابر شرایط آب و هوایی مقاومت قابل توجهی از خود نشان داده و همچنین در برابر سایش و ضربات نیز دارای استحکام مناسبی است. شما می‌توانید کف اتاق کودک خود را با موکِت طرح چمن پوشانده و با خط کشی یک زمین فوتبال کوچک را برای فرزند خود ایجاد نمایید.

بنابراین اگر موکت خانگی می‌خواهید یا به موکت هتلی و موکت اداری برای دفتر کارتان نیاز دارید، از بین ده ها محصول پالاز موکت ، با توجه به جدولی که در انتهای این متن آمده می‌توانید چند گزینه را کاندید کرده و نسبت به خرید آن تصمیم بگیرید.

محصولات پالاز موکت دو نوع بافت متفاوت دارند. دسته اول، موکت هایی هستند که پرزهای آن در جریان فرآیند بافت بصورت یکدست بریده مى‌شوند. به این نوع موکت ها، موکت بافت کات گفته می شود. وقتی موکتی با این روش تولید شود، در کنار ظاهر نرم و لطیف محصولات، شاهد موکت هایی با ضخامت و طرح های مختلف هم هستیم. برای اینکه بهتر متوجه موکت شوید بافت کات چیست، تصور کنید که یک شال گردن بافته اید و می خواهید ریش ریش های دو سر شال را به اندازه مورد نظر خود به طور یکدست قیچی کنید.

موکتها موکت به صورت کلی به ۳ روش تولید می شوند. برخی از این روشها کماکان یادآور روشهای کهن تولید دستبافها و زیر اندازهای سنتی است و برخی نیز با توجه به پیشرفتهای حاصل شده در صنعت نساجی جهت افزایش سرعت تولید،افزایش کیفیت،کاهش هزینه و … ایجاد شده اند.

اگر مایل به دریافت آخرین کاتالوگ پالاز هستید، ایمیل تان را برای ما بفرستید

الیاف آن دسته از مدل های موکت هتلی که طراحی اختصاصی میشوند اغلب از این نوع الیاف هستند. این نوع الیاف بسیار راحت تمیز می­شوند اما برای نگهداری مناسب از آنها باید روش­ های مخصوص آنرا نیز فرا بگیرید تا طول عمر آن را افزایش دهید.

خرید اینترنتی موکت برای زمانی خوب است که مشابه آنچه قصد خریدش را دارید در جای دیگر دیده و لمس کرده‌اید. بهتر است خرید اینترنتی موکت را بگذارید برای زمانی که واقعاً دسترسی به فروشگاه برای خرید حضوری برایتان مقدور و ممکن نیست. معمولاً مراکز معتبر فروش تضمینی انجام می‌دهند که این موضوع می‌تواند اعتبار خرید را نزد مشتری بالا ببرد.

قبل از خرید موکت یک نمونه را با فضای دکوراسیون منزلتان تطابق دهید.

قدیمی ترین سبک انواع موکت به موکت‌های کبریتی معروف است. موکت کبریتی با قیمت نسبتا ارزان نسبت به انواع موکت برای افرادی که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای کف پوش منزل کنند، مناسب است.

مشخصات فنی و موکت استانداردهای موکت موکتها چه از نظر مواد و مصالح و چه از نظر عملکرد و قابلیتهای فنی دارای استانداردهای مختلفی هستند.

الیافی است مصنوعی که ظاهری شبیه پشم دارد و بسیار سبک و نرم است. استفاده از این الیاف در تولید موکت بسیار جدید است.

Report this wiki page